28.06.2016

[ 9. ] Should've Gone Home.

Hejo kochani!
Jak Wam mija początek wakacji? Osobiście z jednej strony cieszę się, że w końcu jest wolne, ale z drugiej strony nie, gdyż od września idę do nowej szkoły. Będzie mi brakowało niektórych osób :(
Notkę planowałam zrobić wczoraj, jednak nie miałam czasu, dlatego dopiero dzisiaj się za nią zabrałam. Ostatnio panują tutaj pustki :/ Ogólnie to dzisiaj przybywam z trzema zamówieniami. Może choć trochę przypadną Wam do gustu :)

Szablony:


Zamówienie dla

Zamówienie dla 
 

Tapety:


Zamówienie dla Johanna Liesel Malone
http://indestructibledreams.deviantart.com/art/Tapeta-3-I-believe-in-magic-618218181


Na dziś to tyle. Do napisania! xoxo :*
Maggie

4 komentarze:

  1. Znowu słuchamy Mansa hm? :D Aż sobie znowu to włączę. :D
    Nie no mi się szablony podobają, jak najbardziej. :D Nie wiem który lepsze. Tapetka tez jest fajna :D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta piosenka jest uzależniająca *-*
      Dziękuję bardzo ♥

      Usuń
  2. Już wysyłałaś mi zamówienia i wiesz, że mi się podobają. Jeszcze raz dziękuję! <3
    Szablon dla Klary też jest świetny :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nmzc! Cieszę się ogromnie, że Ci się podoba :D
      Dziękuję bardzo ♥

      Usuń