28.08.2017

[ 31. ] Thunder


Hej kochani! :3
Uwielbiam tego pana wyżej <3 Nie mam pojęcia czemu wcześniej nie zabrałam się za House'a :')
Hm. Czy tylko ja nie chcę iść jeszcze do szkoły? xD Jakoś szybko zleciały mi te wakacje.
Notki dawno nie było, ale w tym czasie przygotowałam kilka prac i z niektórych jestem dumna, jednak ocenę zostawię Wam :)

Szablon


Zamówienie dla Johanna Liesel Malone

Nagłówki


Naglowek wolny #6 by IndestructibleDreamsNagwek wolny #7 by IndestructibleDreams

Sygnatury


Sygnatura #1 by IndestructibleDreams
Sygnatura #2 by IndestructibleDreams
Sygnatura #3 by IndestructibleDreams
Sygnatura #4 by IndestructibleDreams
Sygnatura #5 by IndestructibleDreams
Sygnatura #6 by IndestructibleDreams

Na dziś tyle,
pozdrawiam xoxo
Maggie

6 komentarzy:

  1. Jeszcze raz dziękuję za szablon <3 Cudo!
    Bardzo podobają mi się wolne nagłówki, z sygnatur moje ulubione to 1, 3 i 4.
    Powodzenia w szkole! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nmzc, cieszę się, że się podoba :) Dziękuję <3

      Usuń
  2. Hej Maggie! Zajrzałabyś na mejla? ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykonałabyś jakiś nagłówek z Black Veil Brides? :D Albo Motionless In White :P

    OdpowiedzUsuń